طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران
آذر 18, 1401
234 بازدید

طراحی سایت تهران اینروزها طراحی سایت یکی از اصلی ترین راه های کسب دامد و تبلیغات می باشد، شبکه های اجتماعی هرچند پر بازدید باشند مثل اینستاگرام و هرچند پر طرفدار باشند مثل تیوتر اما باز هم صاحب اصلی آن ها شما نیستید و اعتبار کسب و کار شما به حساب نمی آید. پس مطمعن […]

طراحی سایت تهران

اینروزها طراحی سایت یکی از اصلی ترین راه های کسب دامد و تبلیغات می باشد، شبکه های اجتماعی هرچند پر بازدید باشند مثل اینستاگرام و هرچند پر طرفدار باشند مثل تیوتر اما باز هم صاحب اصلی آن ها شما نیستید و اعتبار کسب و کار شما به حساب نمی آید. پس مطمعن ترین راه طراحی سایت می باشد و دلیل درج این مقاله یعنی طراحی سایت در تهران همین موضوع است.

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت به شکل های محتلف ممکن می باشد اما راحت ترین راه برای طراحی سایت که هزینه ی زیادی هم نداشته باشد طراحی با سی ام اس محبوب وردپرس است، پس در این مقاله به طراحی سایت در تهران با وردپرس می پردازیم.

نیازمندی ها

مشاوره و اطلاع از نیازهای شما جهت طراحی یک وبسایت اولین قدم می باشد. ما به عنوان طراح سایت باید بدانیم که شما یک وبسایت را برای چه چیزی میخواهید داشته باشید. پس بهتر است اول با شغل شما و نیازهای شما آشنا شویم و بعد شروع به طراحی سایت کنیم

ارائه نمونه کار:

بعد از اینکه متوجه هدف شما از طراحی سایت شدیم، نسبت به برداشتی که از کار شما داشتیم چند نمونه طراحی سایت را برای شما ارسال می کنیم تا نمونه ای از شغل خود را که از قبل طراحی شده مشاهده کنید و به سلیقه ی شما ویرایش های اولیه یا حتی کدنویسی اختصاصی برای شما انجام می شود. خداروشکر ما در این مدت زمان فعالیت در زمینه طراحی سایت نمونه های ارزشمندی را جمع آوری کردیم که این نشان از مدت زمان طولانی فعالیت ماست.

  • تعیین بودجه:

یکی از مواردی که کارفرمایان و مخاطبین طراحی سایت باید برای طراح سایت معلوم کنند بودجه خود می باشد، مثلا اگر شما برای هدفی که در ذهن خود دارید، سرمایه زیادی را کنار گذاشته اید بهتر است از اسکریپت ها و یا کدنویسی برای طراحی سایت شما استفاده شود. اما اگر شغل شما در فضای مجازی در حد تست و شروع به کار و آزمون و خطاست بهترین مور استفاده از سی ام اس های آماده مثل وردپرس است که برای اینکار می شود از قالب های آماده وردپرسی استفاده کرد

  • خرید هاست و دامنه:

برای طراحی یک وبسایت اولیم قدم خرید یک دامنه ی اینترنتی برای شماست دامنه همان چیزی ست که در فضای اینترنت شما را با آن می شناسند و با آن در گوگل سرچ می کنند، مثلا دامنه سایت ما ELMINEH.COM  است، .COM پسوند آن و ELMINEH  اسم پیشوند دامنه هست، ما پیش تر در مورد نحوه ی انتخاب دامنه مناسب مقاله ای را به همراه ویدئو برای شما آماده کردیم که می توانید آن را مشاهده کنید. نکته مهم اینکه دامنه ی انتخابی شما نباید قبلا توسط فردی دیگر ثبت شده باشد که می تواندی از تست آزاد بوده دامنه خود اطمینان حاصل فرمایید. دامنه می تواند IR،ORG،COM،NET و غیره باشد این انتخاب شماست که از چه دامنه ای استفاده کنید، بعد از خرید دامنه باید یک هاست خریداری شود مثلا هاست های مخصوص وردپرس یا هاست های لینوکسی، هاست در حقیقت فضایی ست که در اینترنت به شما فروخته می شود تا سایت خود را در آنجا بارگذاری کنید.

  • ارائه نمونه اولیه:

بعد از اتمام تمام موارد بالا، حالا باید طراحی سایت و نمونه ی اولیه سایت شما را تحویل دهیم و شما نظر خود را به ما انتقال داده و مواردی که با سلیقه ی شما نمی خواند را با هم عوض کنیم، پس طراحی سایت باید با میل شما و با راهنمایی از طرف ما طراحی شود.

  • تحویل و آموزش :

آخرین مرحله، تحویل وب سایت به شما و آموزش کار با آن می باشد، پس از اینکه سایت شما طراحی شد باید نحوه ی کار کردن با آن را یاد بگیرید تا در صورتی که خواستید مقاله ای در سایت درج کنید مشکلی نداشته باشید که ما این آموزش را در قالب ویدئوهای از پیش گرفته شما برای شما ارسال خواهیم کرد، و اگر مخاطب طراحی سایت در تهران هستید کلاس های آموزشی حضوری برای شما گذاشته خواهد شد.

سی ام اس (CMS) چیست؟

به یک واحد تولید محتوا سی ام اس می گویند سی ام اس در طراحی سایت به معنای استفاده از یک پلتفرم آماده است، گاها هزینه های طراحی سایت های اختصاصی و از صفر کدنویسی شده زیاد است به طور مثال کدنویسی یک سایت مثل دیجی کالا با زبان برنامه نویسی PHP  و استفاده از لاراول چیزی بین 70 تا 100 میلیون هزینه داشته و حدودا 6 ماه زمان می برد که هزینه و زمان زیادی برای شروع یک کار در اینترنت می باشد و کارفرما معمولا مایل به چنین هزینه هایی نیست، حالا فکر کنید یک نفر این زمان را گذاشته و یک سایت مشابه دیجی کالا طراحی و آماده کرده و آن را با چند نفر به اشتراک گذاشته و با قیمتی بسیار پایین تر ارائه کرده، این ساده ترین روشی بود که میتوانستیم سی ام اس را تعریف کنیم.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

در پایان می خواهیم بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را به شما معرفی کنیم. آموزشگاه علمینه که هم می توانید سفارش طراحی سایت را به آن ها بسپارید و هم آموزش طراحی سایت را یاد بگیرید.

آموزشگاه علمینه با 12 سال سابقه کار و دارا بودن نمونه کار های طراحی سایت بسیار و قیمت های مناسب می تواند انتخاب خوبی برای شنا عزیزان باشد.

برچسب‌ها: